Szkoła okiem kamery

   

W dniu 7 grudnia 2015 roku zakończył się konkurs na najładniejszą ozdobę bożonarodzeniową. W konkursie wzięło udział 11 osób, każdy przygotował do oceny co najmniej jedną bombkę. Prace zostały wykonane bardzo różnymi technikami i Jury nie miało łatwego zadania. Pod uwagę brana była estetyka wykonania i czas jaki twórca musiał poświecić na przygotowanie ozdoby.

Przyznano cztery równorzędne nagrody główne otrzymali je: Karolina Błażejowska z klasy 2e, Karolina Bienias z klasy 3e, Marzena Dereń z klasy 2e i Patryk Skoroś z klasy 2a. Wręczone zostały również wyróżnienia dla Angeliki Wych z klasy 1e, Patrycji But z klasy 3e i Natalii Szul z klasy 1m. Pozostałe uczestniczki Klaudia Giermata z klasy 2e, Daria Flis z klasy 1e, Ewelina Leśniak z klasy 2c i Iwona Szendoł z klasy 3e otrzymały drobne upominki. Nagrody uczestnikom wręczał dyrektor Zbigniew Witek. Bardzo dziękujemy uczestnikom za udział w konkursie i zapraszamy wszystkich do wzięcia udziału w następnych edycjach.

Jury konkursu byli uczniowie klasy 3d w składzie Dominika Sznajder, Ada Indyk, Marlena Kliś, Ola Przebieglec, Patrycja Hyjek, Agnieszka Surdej i Krystian Kowalik.

Konkurs przygotowała i przeprowadziła Marzanna Mazur - Witek. Wykonane ozdoby będą prezentowane na stoisku szkolnym w ramach Jarmarku Bożonarodzeniowego, który cyklicznie organizuje Starostwo Powiatowe w Mielcu.

   

Klasy mundurowe  

 

 

 

   

Uczelnia patronacka  

   

   

   

   

Programy unijne  

 

Praktyki zagraniczne FERS

***************************

 

   

Partnerzy projektu:

 

- Biuro do spraw  „Zostań Żołnierzem Rzeczpospolitej”

- jednostka patronacka: 3 Podkarpacka Brygada Obrony  
  Terytorialnej w Rzeszowie im. płk. Ł. Cieplińskiego, ps. ”Pług”

- Starostwo Powiatowe w Mielcu

- 33 batalion lekkiej piechoty w Dębicy

- WCR w Mielcu

   
Copyright © 2024 Elektryk - Zespół Szkół im. prof. Janusza Groszkowskiego w Mielcu. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Joomla! jest wolnym oprogramowaniem wydanym na warunkach GNU Powszechnej Licencji Publicznej.