Aktualności
Z cyklu „Cudze chwalicie, swego nie znacie …”
Poznajcie Patrycję i Jej pasję
Nazywam się Patrycja Król i mam 17 lat. Jestem uczennicą klasy II Bg w technikum o profilu fryzjerskim, w Zespole Szkół im. prof. Janusza Groszkowskiego w Mielcu.
Pani Natalia Trela, ucząca w naszej szkole podstaw przedsiębiorczości, namówiła mnie do podzielenia się z innymi moimi zdolnościami plastycznymi. I choć nie jestem przyzwyczajona do pokazywania swoich prac, postanowiłam się zgodzić na propozycję Pani Profesor.
Giełda podręczników za nami
W dniach 9-11 września 2020r. Samorząd Uczniowski zorganizował w naszej szkole tradycyjną „Giełdę używanych podręczników. Jak co roku, cieszyła się ona sporym zainteresowaniem uczniów i absolwentów.
Spotkania z rodzicami
Zapraszamy rodziców klas na spotkanie z wychowawcami w dniach:
Pomagamy Mai!
Zapraszamy wszystkich uczniów i pracowników szkoły do zbiórki plastikowych nakrętek. Zebrane nakrętki zostaną przeznaczone dla Mai Watracz.
Maja od urodzenia boryka się z poważnymi wadami, pierwsze badania wykazały polidaktylię i szpotawość lewej stopy, kolejne niedorozwój kości udowej, skróconą nóżkę, zniekształcone biodro, zakotwiczenie rdzenia kręgowego. Po długich poszukiwaniach, rodzice w końcu znaleźli ratunek dla Majeczki! Istnieje możliwość leczenia w European Institute Paleya. Żeby pomóc Mai, niezbędne będą 3 skomplikowane operacje.
Nowy projekt w ramach programu eTwinning
We wrześniu br. Zespół Szkół im. prof. Janusza Groszkowskiego przystąpił do realizacji kolejnego międzynarodowego projektu w ramach programu eTwinning. Uczniowie i nauczyciele ze szkół partnerskich z Turcji, Niemiec, Portugalii i Polski będą wspólnie pracować nad projektem zatytułowanym „Clean energy sources - Odnawialne źródła energii”. Celem przedsięwzięcia jest podkreślenie wagi skutecznego wykorzystania surowców, których zasoby odnawiają się w krótkim czasie i nie dewastują środowiska naturalnego. Warto zaznaczyć, że współpraca europejska ma na celu nie tylko podniesienie świadomości ekologicznej uczniów, ale także ich kompetencji językowych, ponieważ wszystkie zadania projektowe wykonywane są przez uczniów w języku angielskim. Szkolnym koordynatorem projektu jest anglistka, Magdalena Surdej.