Szkoła okiem kamery

   

6 kwietnia na auli szkolnej odbyła się III edycja Szkolnego Konkursu Recytatorskiego . Celem konkursu byłą popularyzacja poezji w języku polskim i angielskim, kształtowanie wrażliwości na słowo, doskonalenie umiejętności z języka angielskiego, a także rozwijanie indywidualnych zainteresowań młodzieży. Konkurs zorganizowały panie: Dorota Targosz, Anna Bajor i Wioleta Polek. Aulę udekorowała klasa II f pod kierunkiem pani Marty Borek. W konkursie wzięło udział 14 uczniów z naszej szkoły.

 

 


 

Komisja w składzie: dyrektor szkoły pan Zbigniew Witek, pani Dorota Targosz, pani Anna Bajor, pani Wioleta Polek, oceniając recytację w języku polskim, angielskim, a także śpiew, wzięła pod uwagę dobór repertuaru, interpretację utworów, stopień opanowania tekstu utworu, poprawność wymowy w języku angielskim, kulturę słowa oraz ogólny wyraz artystyczny,  przyznała następujące nagrody:

W kategorii poezja śpiewana:

I miejsce - Agnieszka Zielińska z klasy II f

II miejsce ex aequo- Magdalena Sobowska z klasy III d i Arkadiusz Gryndzia z klasy IV g

 

W kategorii recytacja w języku polskim :

I miejsce - Anna Rogoza z klasy III f

II miejsce ex aequo - Patrycja Kotwica z klasy II f  i Magdalena Furdyna z klasy III f

 

W kategorii recytacja w języku angielskim przyznano wyróżnienia: Sylwii Robak z klasy III f i Pawłowi Lechowiczowi z klasy II i

 

Zwycięzcom gratulujemy!!!

   

Klasy mundurowe  

 

 

 

   

Uczelnia patronacka  

   

   

   

   

Programy unijne  

 

Praktyki zagraniczne FERS

***************************

 

   

Partnerzy projektu:

 

- Biuro do spraw  „Zostań Żołnierzem Rzeczpospolitej”

- jednostka patronacka: 3 Podkarpacka Brygada Obrony  
  Terytorialnej w Rzeszowie im. płk. Ł. Cieplińskiego, ps. ”Pług”

- Starostwo Powiatowe w Mielcu

- 33 batalion lekkiej piechoty w Dębicy

- WCR w Mielcu

   
Copyright © 2024 Elektryk - Zespół Szkół im. prof. Janusza Groszkowskiego w Mielcu. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Joomla! jest wolnym oprogramowaniem wydanym na warunkach GNU Powszechnej Licencji Publicznej.