R E G U L A M I N
Regulamin określa zasady uczestnictwa w przeglądzie organizowanym przez
Dyrekcję i Nauczycieli Zespołu Szkół im prof. J. Groszkowskiego w Mielcu
W związku z nadal trwającą sytuacją epidemiologiczną SARS-CoV-2 jesteśmy zmuszeni kontynuować zasady realizacji tegorocznego Przeglądu Kolęd i Pastorałek, który przyjmuje formułę online.
Zachęcamy do wzięcia udziału w Przeglądzie bez wychodzenia z domu!
- CELE PRZEGLĄDU
- a) krzewienie polskiej tradycji śpiewania kolęd i pastorałek,
- b) utrwalenie i prezentowanie piękna wciąż aktualnych walorów kolęd i pastorałek,
- c) konfrontacja zespołów w duchu życzliwości i radości wspólnego muzykowania,
- d) łączenie pokoleń poprzez wspólne śpiewanie,
- e) promowanie młodych talentów.
- KRYTERIA OCENY Oceny dokona profesjonalne Jury powołane przez organizatora.
Kryteria:
- a) muzykalność i warunki głosowe wykonawcy,
- b) dobór repertuaru,
- c) interpretacja utworów,
- d) ogólny wyraz artystyczny,
- e) warunki głosowe,
- f) muzykalność,
Dla zdobywców I, II i III miejsc przewidziane są nagrody rzeczowe i pamiątkowe dyplomy, które zostana wręczone podczas uroczystości szkolnej lub zostana wysłane pocztą emeil
III. ZASADY UCZESTNICTWA
- Przegląd jest imprezą otwartą adresowaną do młodzieży i członków rodziny ZS
w Mielcu. - Jego uczestnikami mogą być: chóry, amatorskie zespoły wokalne, wokalno-instrumentalne, soliści.
- Kategorie konkursowe: soliści, zespoły, zespoły rodzinne.
- Wykonawcy przygotowują i nagrywają: maksymalnie dwa dowolnie wybrane utwory: kolędy lub pastorałki. Kolędy muszą być starannie dobrane pod względem tekstów.
- Wymagania dotyczące przesyłanych filmów konkursowych:
- Film konkursowy powinien być nakręcony poziomo i ze statycznego ujęcia.
- Prezentowany utwór musi mieć dobrze słyszalny wokal oraz podkład lub akompaniament własny.
- Nagranie powinno być zrealizowane w dobrze oświetlonym miejscu.
- Uczestnik zobowiązany jest przesłać swoje nagranie konkursowe w postaci dwóch plików (plik audio i plik video w formacie mp4)
- Filmy konkursowe mogą być nagrane tylko i wyłącznie w warunkach domowych powszechnie dostępnym sprzętem np. telefon, tablet, itp.
- ZASADY ORGANIZACYJNE
Przyjmowanie nagrań w wersji elektronicznej do 06 grudnia 2021 r.
Nagrania wraz z Kartą zgłoszeń należy przesłać na : adres mailowy:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
w nieprzekraczalnym terminie do 06 grudnia 2021r.
Jury dokona oceny nadesłanych prezentacji i wyłoni zwycięzców V Przeglądu Kolęd i Pastorałek.
Wyniki konkursu wraz z imienną listą zwycięzców opublikowane zostaną 19 grudnia 2021r. na stronie szkoły oraz na profilu Facebook.
- ETAP KONKURSU
Koncert finałowy zostanie udostępniony w formie online w okresie Świąt Bożego Narodzenia
POSTANOWIENIA KOŃCOWE: Kwestie sporne i niezapisane w regulaminie rozstrzyga Organizator.
Organizatorzy przegladu: Iwona Żola, Małgorzata Byrska
………………………………………………………………………………………………..
KARTA ZGŁOSZENIOWA
V Przegląd Kolęd i Pastorałek 2021 / 2022 ,,ŚPIEWAJMY I GRAJMY MU”
IMIĘ I NAZWISKO OSOBY UCZESTNIKA PRZEGLĄDU ……………………………………………………………………………………………. DANE KONTAKTOWE (TELEFON, E – MAIL) ……………………………………………………………………………………………..
TYTUŁY PREZENTOWANYCH UTWORÓW /dokładny czas prezentacji
……………………………………………………………………………….
ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
Wyrażam zgodę na gromadzenie, przetwarzanie i wykorzystywanie moich danych osobowych na potrzeby przeprowadzenia V Przeglądu Kolęd i Pastorałek.
Oświadczam, że: Zostałem/-am poinformowany/-a o celu zbierania moich danych osobowych, obejmujących: imię, nazwisko, adres, telefon, adres e-mail, nazwa szkoły, zostałem poinformowany/-a o administratorze danych, którym jest Zespół Szkół im prof. J.Groszkowskiego w Mielcu, ul. Kilińskiego 24, 39-300 Mielec.
Świadomy/-a jestem uprawnień przysługujących mi na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 3 ustawy
z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.) tj. o prawie dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania i uzupełniania.
….…………...………………………………………………………………………………
Data i podpis osoby zgłaszającej lub prawnego opiekuna w przypadku udziału osób niepełnoletnich
ZGODA NA PUBLIKACJĘ WIZERUNKU
Ja niżej podpisany (podpisana) wyrażam/ nie wyrażam zgodę na publikację na stronie internetowej oraz Facebooku Zespołu Szkół im. prof. J. Groszkowskiego w Mielcu imienia
i nazwiska oraz wizerunku w celu ogłaszania wyników konkursu, oraz prezentacji przesłanych nagrań w czasie montażu słowno-muzycznego. Celem umożliwienia rozpowszechnienia wizerunku, wyrażam zgodę na dokonanie przez organizatorów, samodzielnie lub za pośrednictwem osób trzecich, niezbędnych do jego rozpowszechniania zmian i modyfikacji zawierającego go nagrania, a polegających na: 1) obróbce graficznej (retusz, zmiana kadrowania i inne tym podobne modyfikacje) lub 2) na wkomponowaniu wizerunku w inne utwory, w tym artykuły, z zastrzeżeniem, że te zmiany i modyfikacje nie mogą zniekształcać wizerunku. Zmiany i modyfikacje dokonane na zasadach określonych w zdaniu poprzednim nie wymagają z mojej strony odrębnego zatwierdzania.
….…………...…………………………………………………………………………………..
Data i podpis osoby zgłaszającej lub prawnego opiekuna w przypadku udziału osób niepełnoletnich