Partnerzy projektu:

 

- Biuro do spraw  „Zostań Żołnierzem Rzeczpospolitej”

- jednostka patronacka: 3 Podkarpacka Brygada Obrony  
  Terytorialnej w Rzeszowie im. płk. Ł. Cieplińskiego, ps. ”Pług”

- Starostwo Powiatowe w Mielcu

- 33 batalion lekkiej piechoty w Dębicy

- WKU Mielec

 

Ochrona konsumenta  to zobowiązania, które realizuje się w polityce międzynarodowej. Uczniowie klasy 2Bg i 3D w Technikum Nr 4 kształci się w zawodzie  „technik hotelarz”, w którym prawa konsumenta – gości hotelowych, również  obcokrajowców stanowią niezwykle ważny temat. Wdrażając się w zakres  tego zagadnienia i realizując podstawę programową, młodzież przygotowała swoje kolekcje na Wakalet, w których postawiła się w roli przyszłych menadżerów, dbających o prawa konsumenta.

         Uczniowie i uczennice  klasy 2Bg uczyli się przygotowywać do uczciwej rozmowy z konsumentami. Dzięki wspólnej pracy poznali jak szeroki zakres dokumentacji należy przygotować, aby w czasie rozmowy doprowadzić do zlecenia organizacji przyjęcia weselnego zgodnie z życzeniami Państwa Młodych.  Dziś jest wiele internetowych porad dla młodych, my podpowiadamy pracownikom restauracji hotelowej. Zapraszamy do oglądnięcia kolekcji na Wakalet https://wke.lt/w/s/-2ufKw

         Uczniowie i uczennice klasy 3D nauczyli się jak być twórczym w czasach „życia” w Internecie.  Menu jest ofertą handlową, dlatego ważne jest, aby zawierało rzetelne informacje,  ciekawie przedstawione. Znajdziecie tu jeszcze rozwijającą się kolekcję MENU w różnych plikach, które przyciągają uwagę. Poza plikami PDF w kolekcji  są filmy, w tym również z podkładem muzycznym oraz GIFY. Zapraszamy do oglądnięcia kolekcji WAKALET  https://wke.lt/w/s/MDbXsX

 

Oto jakie prawa konsumenta brano pod uwagę:

Prawo do bezpieczeństwa i ochrony zdrowia – gwarantuje  ochronę przed niebezpiecznymi towarami i usługami, które nie mogą zagrażać naszemu życiu i zdrowiu. Młodzież znając zasady bezpieczeństwa żywności, którą serwuje się podczas przyjęcia, przygotowała odpowiednie menu.

Prawo do rzetelnej informacji – gwarantuje ochronę  interesów konsumenta. Młodzież, przygotowała konkretne oferty dodatkowe i specjalne, w różnych cenach, do których podczas rozmowy konsument miałby wgląd i podejmował ostateczne decyzję zakupu usługi.

Prawo do wyboru – prowadzi do całkowitej korzyści ekonomicznej konsumenta. Młodzież przygotowała oferty usług w różnych, i niewygórowanych cenach, tak, aby gość wybrał ofertę korzystną dla siebie.

Prawo do edukacji konsumenckiej – konsument powinien mieć łatwy dostęp do informacji o podstawowych cechach towarów i usług. Młodzież wie, że dziś łatwo można wykorzystać Internet i  media społecznościowe  do informowania gości o swoich ofertach.

 

Agnieszka Kusak

#ElektrykMielec #PowiatMielecki #Mielec

   

Klasy mundurowe  

 

 

   

Jakość powietrza  

   

Uczelnia patronacka  

   

Szkoła z misją  

   

   

   

   

Programy unijne  

Tutaj realizowany jest projekt:

MIELEC STAWIA NA ZAWODOWCÓW

***********************

Program - uczenie się przez całe życie

Staże i praktyki zagraniczne

Staże i praktyki zagraniczne

***************************

 Comenius



Projekt partnerski szkół
z krajów UE

***************************

Praktyki Erasmus+

***************************

Projekt praktyk zagranicznych
"PO WER"

***************************

   
Copyright © 2021 Elektryk - Zespół Szkół im. prof. Janusza Groszkowskiego w Mielcu. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Joomla! jest wolnym oprogramowaniem wydanym na warunkach GNU Powszechnej Licencji Publicznej.