Szkoła okiem kamery

   


      W naszej szkole 12 kwietnia br. odbyła się  V Edycja Szkolnego Konkursu Recytatorskiego.  W tym roku konkurs poświęcony był twórczości Juliana Tuwima z uwagi na 60 rocznicę śmierci poety. Celem konkursu była popularyzacja poezji wybitnego poety w roku 2013, który przez Sejm Rzeczpospolitej Polskiej został ogłoszony Rokiem Tuwima oraz kształtowanie wrażliwości na słowo, dbałość o piękno języka polskiego, a także rozwijanie indywidualnych zainteresowań młodzieży. Organizatorkami konkursu były panie: Anna Bajor i Dorota Targosz. O oprawę artystyczną konkursu zadbały uczennice kl. IVF pod opieką pani Marty Borek.

       Uczestnicy prezentowali poezję śpiewaną oraz recytację utworów poety. Komisja w składzie: dyrektor szkoły pan Zbigniew Witek, pani Halina Bednarz, pani Dorota Targosz i pani Anna Bajor oceniając recytację i śpiew wzięła także pod uwagę dobór repertuaru, interpretację utworów, stopień opanowania tekstu, kulturę słowa oraz ogólny wyraz artystyczny.

      W kategorii poezja śpiewana I miejsce przyznano Agnieszce Zielińskiej z klasy IV F, II miejsce zajęła Magdalena Kupiec z klasy III F. Natomiast  w kategorii recytacja: I miejsce przyznano Jagodzie Żmuda z klasy I B, II miejsce Dominice Kowalskiej z klasy I D, zaś III miejsce aequo zajęły  Sylwia Godek z klasy III E oraz Sylwia Król z klasy III M.  Zwycięzcom  gratulujemy.

   

Klasy mundurowe  

 

 

 

   

Uczelnia patronacka  

   

   

   

   

Programy unijne  

 

Praktyki zagraniczne FERS

***************************

 

   

Partnerzy projektu:

 

- Biuro do spraw  „Zostań Żołnierzem Rzeczpospolitej”

- jednostka patronacka: 3 Podkarpacka Brygada Obrony  
  Terytorialnej w Rzeszowie im. płk. Ł. Cieplińskiego, ps. ”Pług”

- Starostwo Powiatowe w Mielcu

- 33 batalion lekkiej piechoty w Dębicy

- WCR w Mielcu

   
Copyright © 2024 Elektryk - Zespół Szkół im. prof. Janusza Groszkowskiego w Mielcu. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Joomla! jest wolnym oprogramowaniem wydanym na warunkach GNU Powszechnej Licencji Publicznej.