Zespół Szkół zaprasza uczniów do udziału w
KONKURSIE WIELKANOCNYM
„WESOŁEGO ALLELUJA!”
- 1 Postanowienia ogóle
- Organizatorem konkursu są nauczyciele ZS: Zofia Fijałkowska, Magdalena Konieczna, Teresa Szczepańska, Andrzej Kozak oraz ks. Adam Cieśla.
- Głównym celem konkursu jest wykonanie ozdoby wielkanocnej (palmy, pisanki, stroika lub koszyka wielkanocnego).
- Konkurs będzie prowadzony w terminie od 12.03.2021 do 26.03.2021.
- Rozstrzygnięcie konkursu oraz ogłoszenie wyników nastąpi w dniu 30.03.2021.
- 2 Warunki uczestnictwa w konkursie
- Uczestnikiem konkursu mogą być uczniowie posiadający status ucznia Zespołu Szkół im. prof. Janusza Groszkowskiego w Mielcu.
- Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest spełnienie następujących wymagań:
- zapoznanie się z regulaminem konkursu,
- spełnienie warunków podanych w 3.
- Dane osobowe
- Uczestnicy konkursu proszeni są o podanie imienia, nazwiska oraz klasy do której uczęszczają. Podane dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu przeprowadzenia i ogłoszenia wyników niniejszego konkursu.
- 3 Zasady konkursu
- Przedmiotem konkursu jest przygotowanie w dowolnej formie (za pomocą technik ręcznych lub komputerowych) ozdoby wielkanocnej.
- Każdy z uczestników może przygotować tylko jedną pracę konkursową.
- Gotową pracę należy przesłać w formie wyraźnego zdjęcia lub skanu do organizatorów za pomocą platformy Microsoft Teams.
- Wyniki konkursu zostaną ogłoszone w dniu 30.03.2021 na stronie szkoły zs.mielec.pl oraz na szkolnym Facebooku.
- Nagrody rzeczowe otrzymają uczniowie, którzy zajmą trzy pierwsze miejsca. Ponadto każdy uczestnik konkursu otrzyma pozytywną uwagę oraz ocenę za aktywność od Komisji Konkursowej.
- Za przekazanie nagród i dyplomów zwycięzcom odpowiedzialni są organizatorzy konkursu.
- Sposób przekazania nagród zostanie indywidualnie ustalony.
- 4 Postanowienia końcowe
- Uczestnik konkursu oświadcza, że przygotowana przez niego praca konkursowa jest jego własnym dziełem.
- Organizatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za problemy techniczne mogące się pojawić podczas przesyłania prac.