organizowanego w Zespole szkół im. prof. J. Groszkowskiego w Mielcu:
„Kolacja walentynkowa”
- 1
POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Organizatorami Konkursu są nauczyciele ZS: Zofia Fijałkowska, Agnieszka Kusak, Iwona Żola, Jewuła, Ewa Bożek.
- Głównym celem konkursu jest popularyzacja corocznej tradycji tradycji święta zakochanych wśród społeczności szkolnej oraz rozwijanie zainteresowań poznawczych i uzdolnień uczniów poprzez doskonalenie umiejętności samokształcenia. Konkurs polega na przedstawieniu pomysłu na przygotowanie szczegółów kolacji walentynkowej na święto zakochanych w dniu wspomnienia liturgicznego Św. Walentego.
- Konkurs obejmuje treści określone w podstawie programowej nauczania.
- Konkurs będzie przeprowadzony w terminie od 1 luty 2021r. do 13 luty 2021r.
- 2
WARUNKI UCZESTNICTWA W KONKURSIE
- Uczestnikiem Konkursu może być osoba posiadająca aktualny status ucznia Zespołu Szkół im. prof. J. Groszkowskiego w Mielcu.
- Warunkiem uczestnictwa w Konkursie jest łączne spełnienie następujących warunków:
- a) zapoznanie z regulaminem konkursu,
- b) spełnienie warunków podanych w §3 p.1.
- Dane osobowe:
- a) warunkiem udziału w Konkursie jest podanie przez Uczestnika Konkursu prawdziwych danych osobowych, tj.: imienia, nazwiska, profilu kształcenia oraz klasy do której uczestnik uczęszcza w roku szkolnym 2020/2021.
- b) podane dane będą przetwarzane wyłącznie w celu przeprowadzenia i ogłoszenia wyników niniejszego Konkursu.
- 3
ZASADY KONKURSU I NAGRODY
- Przedmiotem konkursu jest przedstawienie odręcznie lub komputerowo, np. w pliku PDF jednego z niżej podanych sposobów przygotowania kolacji walentynkowej:
- zdjęcie i opis (wymienić elementy) nakrycia stołu,
- menu okolicznościowe,
- zdjęcie stylizacji walentynkowej (strój, fryzura, makijaż, manicure w dowolnym ujeciu, indywidualnie lub w parach).
- zdjęcie i przepis w jezyku niemieckim potrawy na kolacje walentynkową
- Gotową pracę należy przesłać przez Microsoft Teams do jednego z organizatorów konkursu.
- Wyniki zostaną ogłoszone w dniu święta zakochanych, tj. 14 luty 2021r. na stronie szkoły oraz na: https://www.facebook.com/ElektrykMieleci https://www.facebook.com/groszekekofit/business_app_store
- 4. Nagrody otrzymają uczniowie, którzy zajmą pierwsze trzy miejsca w każdym ze sposobów przygotowania kolacji walentynkowej.
- Za przekazanie nagród i dyplomów zwycięzcom odpowiedzialni są organizatorzy. Sposób przekazania nagród rzeczowych i dyplomów zostanie ogłoszony po zakończeniu konkursu.
- Wszelkie wątpliwości dotyczące zasad Konkursu, postanowień jego Regulaminu i interpretacji rozstrzygają Organizatorzy.
- 4
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Organizatorzy są uprawnieni do zmiany postanowień niniejszego Regulaminu, o ile nie wpłynie to na pogorszenie warunków uczestnictwa w Konkursie. Dotyczy to w szczególności zmian terminów poszczególnych czynności konkursowych. Zmieniony Regulamin obowiązuje od czasu jego opublikowania.