Szkoła okiem kamery

   

         Jest nam miło przedstawić kolejną utalentowaną artystycznie uczennicę z naszej szkoły.

 Julia ma 16 lat i  jest uczennicą klasy 2D w technikum o profilu fryzjerskim. Jej pasję i talent odkryła pani Natalia Trela,  nauczycielka  przedsiębiorczości , która zachęciła dziewczynę do podzielenia się z innymi swoimi pracami. 

        Julia rysuje odkąd pamięta:  długopisem na lekcji, ołówkami w szkicowniku czy farbami akrylowymi na desce. Młoda artystka nie uważa swoich  prac za idealne. Wciąż się uczy na własnych błędach i próbuje doskonalić technikę.

        Podczas wakacji Julia stworzyła wiele projektów, nie tylko na kartce, ale chociażby na deskorolkach. Ozdabiała też  plecaki, malując na nich różne motywy.

       Julia chce się ciągle rozwijać. Ma zamiar rysować większe formaty, zamierza też  skupić się na podkreśleniu szczegółów swoich prac. A wszystko to po to, żeby jak najwierniej oddać realizm na swoich rysunkach.

        Według Julii w  rysowaniu najlepsze  jest to, że można cały czas się uczyć czegoś nowego i szlifować swoje umiejętności.  Do tego potrzeba wielu lat, a im wyżej postawiona  poprzeczka tym lepszy rezultat – twierdzi uczennica. 

        W przyszłości Julia chciałaby robić tatuaże, tak jak jej tata.  Jej zdaniem tworzenie dzieła na ciele sprawia ogromną satysfakcję zarówno jak tatuażyście,  jak i klientowi.

   

Klasy mundurowe  

 

 

 

   

Uczelnia patronacka  

   

   

   

   

Programy unijne  

 

Praktyki zagraniczne FERS

***************************

 

   

Partnerzy projektu:

 

- Biuro do spraw  „Zostań Żołnierzem Rzeczpospolitej”

- jednostka patronacka: 3 Podkarpacka Brygada Obrony  
  Terytorialnej w Rzeszowie im. płk. Ł. Cieplińskiego, ps. ”Pług”

- Starostwo Powiatowe w Mielcu

- 33 batalion lekkiej piechoty w Dębicy

- WCR w Mielcu

   
Copyright © 2024 Elektryk - Zespół Szkół im. prof. Janusza Groszkowskiego w Mielcu. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Joomla! jest wolnym oprogramowaniem wydanym na warunkach GNU Powszechnej Licencji Publicznej.