Szkoła okiem kamery

   

REGULAMIN KONKURSU

 

 

  • 1

POSTANOWIENIA OGÓLNE

 

  1. Konkurs jest organizowany pod nazwą „Moja Geografia Polski” i jest zwany dalej: "Konkursem".
  2. Organizatorem Konkursu jest Marzanna Mazur – Witek pracownik Zespołu Szkół im. prof. J. Groszkowskiego, ul. Kilińskiego 24 39-300 Mielec.
  3. Konkurs zostanie przeprowadzony w dniu 27 lutego 2020 roku w klasach czwartych technikum realizujących program rozszerzony z geografii.

 

  • 2

WARUNKI UCZESTNICTWA W KONKURSIE

 

  1. Uczestnikami Konkursu („Uczestnik”) są uczniowie:
  2. a) klasy 4A i 4D uczęszczający do ZS w Mielcu.

 

 

 

  • 3

ZASADY UCZESTNICTWA W KONKURSIE

Zasadą uczestnictwa w Konkursie jest łączne spełnienie następujących wymagań:

  1. a) osoby biorące udział w Konkursie muszą odpowiedzieć na pytania testowe przygotowane przez organizatora konkursu.
  2. b) czas przeznaczony na udzielenie odpowiedzi na pytania wynosi 45 minut.
  3. c) w trakcie konkursu nie można korzystać z telefonów komórkowych.
  4. d) prace poprawia organizator konkursu i on również ogłasza wyniki.

 

  • 4

NAGRODY

 

  • Nagrodami w Konkursie są:
  1. a) dla trzech osób, które w każdej z klas otrzymają najwyższą liczbę punktów nauczyciel uczący wpisuje po cząstkowej ocenie bardzo dobrej
  2. b) dla osób, które otrzymają 80% i więcej możliwych punktów do zdobycia nauczyciel uczący wpisuje cząstkową ocenę celującą

  3. Wszelkie wątpliwości dotyczące zasad Konkursu, interpretacji i postanowień tego Regulaminu rozstrzyga Organizator.

 

 

  • 5

DANE OSOBOWE UCZESTNIKÓW KONKURSU

 

 

  1. Dane osobowe Uczestnika, będą przetwarzane przez Organizatora w jego siedzibie w celu przeprowadzenia Konkursu, wyłonienia zwycięzców i poinformowania o nagrodzie.
  2. Właściciel danych osobowych ma prawo do dostępu do danych osobowych i do ich poprawiania w siedzibie Organizatora. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w Konkursie.

 

  • 6

REKLAMACJE

 

  1. Reklamacje dotyczące Konkursu mogą być składane przez Uczestników Konkursu bezpośrednio do organizatora. Mogą one dotyczyć błędnego zliczania otrzymanej liczby punktów. Uczestnik konkursu będzie miał wgląd do swojej pracy.
  2. Decyzje osoby poprawiającej są ostateczne.

 

 

  • 7

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

 

  1. Organizator ma prawo do zmiany postanowień niniejszego Regulaminu, o ile nie wpłynie to na pogorszenie warunków uczestnictwa w Konkursie, jednak tylko z ważnych przyczyn podyktowanych względami organizacyjnymi. Dotyczy to w szczególności zmian terminów poszczególnych czynności konkursowych.

 

  1. Organizator zastrzega sobie prawo weryfikacji, czy Uczestnicy spełniają warunki określone w Regulaminie. 3. Zgłoszenie udziału w Konkursie oznacza, iż Uczestnik Konkursu zapoznał się z treścią Regulaminu i przedmiotowy Regulamin akceptuje.
   

Klasy mundurowe  

 

 

 

   

Uczelnia patronacka  

   

   

   

   

Programy unijne  

 

Praktyki zagraniczne FERS

***************************

 

   

Partnerzy projektu:

 

- Biuro do spraw  „Zostań Żołnierzem Rzeczpospolitej”

- jednostka patronacka: 3 Podkarpacka Brygada Obrony  
  Terytorialnej w Rzeszowie im. płk. Ł. Cieplińskiego, ps. ”Pług”

- Starostwo Powiatowe w Mielcu

- 33 batalion lekkiej piechoty w Dębicy

- WCR w Mielcu

   
Copyright © 2024 Elektryk - Zespół Szkół im. prof. Janusza Groszkowskiego w Mielcu. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Joomla! jest wolnym oprogramowaniem wydanym na warunkach GNU Powszechnej Licencji Publicznej.