Szkoła okiem kamery

   

          Ostatnio ważnym wydarzeniem w murach sławnego „Elektryka” czyli Zespołu Szkół im. prof. J. Groszkowskiego stał się Szkolny Konkurs Języka Angielskiego. Celem Konkursu było promowanie wśród uczniów postawy odpowiedzialności za proces samodzielnego uczenia się i rozwijania umiejętności językowych oraz stworzenie możliwości sprawdzenia stopnia opanowania struktur  leksykalno – gramatycznych na poziomie B1/B2.

         23 marca prawie dwudziestu uczniów Technikum łamali pióra w walce o szczytne pierwsze miejsca na auli szkolnej. Jak się  okazało, język obcy wcale nie jest „obcym” dla naszej zdolnej młodzieży. A więc zwycięzcami Konkursu zostali uczniowie:

Sebastian Domagała – kl. 4A – 1 miejsce

Kacper Kopera – kl. 2C – 2 miejsce                                                                                            

Mikołaj Wojdyła – kl. 2A – 3 miejsce

          Dyrektor Zespołu mgr Zbigniew Witek pogratulował zwycięstwa najlepszym z najlepszych i wręczył dyplomy oraz nagrody pozyskane od sponsorów mieleckiej firmy Melex sp. z o.o.  Dyrektor życzył uczniom dalszych sukcesów w nauce.

         Organizatorami Konkursu były nauczycielki języka angielskiego Agnieszka Kusek- Pietryka oraz Lubomira Trela.

   

Galeria - "Elektryk"

 

Wybrane pomoce dydaktyczne wykorzystywane w trakcie kształcenia zawodowego uczniów naszej szkoły.

   

Klasy mundurowe  

 

 

 

   

Uczelnia patronacka  

   

   

   

   

Programy unijne  

 

Praktyki zagraniczne FERS

***************************

 

   

Partnerzy projektu:

 

- Biuro do spraw  „Zostań Żołnierzem Rzeczpospolitej”

- jednostka patronacka: 3 Podkarpacka Brygada Obrony  
  Terytorialnej w Rzeszowie im. płk. Ł. Cieplińskiego, ps. ”Pług”

- Starostwo Powiatowe w Mielcu

- 33 batalion lekkiej piechoty w Dębicy

- WCR w Mielcu

   
Copyright © 2024 Elektryk - Zespół Szkół im. prof. Janusza Groszkowskiego w Mielcu. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Joomla! jest wolnym oprogramowaniem wydanym na warunkach GNU Powszechnej Licencji Publicznej.